Αναγνώστες

11.27.2012

Πεταλούδες για το Δίκτυο εθελοντών άμεσης κοινωνικής δράσης «ΠΡΑΞΕΙΣ ΖΩΗΣ»




   Mε τις δημιουργίες μου αυτές, συμμετέχω στην πρόσκληση που μου στάλθηκε από το Δίκτυο εθελοντών άμεσης κοινωνικής δράσης «ΠΡΑΞΕΙΣ ΖΩΗΣ» http://www.praxeiszois.org/ για το bazaar που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15/12 στην κεντρική Πλατεία Νέας Σμύρνης στην Ατική με σκοπό την προμήθεια και διάθεση μιας θερμοκοιτίδας στο δημόσιο μαιευτήριο «ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ»


       Το  Δικτύου Εθελοντών  Άμεσης Κοινωνικής Δράσης "ΠΡΑΞΕΙΣ ΖΩΗΣ"   δημιουργήθηκε το Νοέμβριο του 2010 από μια ομάδα φίλων, με κοινωνικές ευαισθησίες κι αγάπη στον άνθρωπο, για την εκπλήρωση κοινωφελών σκοπών σε άτομα & ομάδες ατόμων με απειλητικές ασθένειες και «ευπαθείς» κοινωνικές ομάδες. Οι "Πράξεις Ζωής" δεν έχουν σκοπό την πραγματοποίηση κερδών αφού δημιουργήθηκαν ως Δίκτυο Εθελοντών Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα.

Αγαπημένες φίλες μου και φίλοι, προλαβαίνετε κι εσείς να συμμετέχετε  με κάποιες χειροποίητες δημιουργίες σας στις όμορφες αυτές πράξεις ζωής.
Όπως έγραψε και η Μαρία Βολιώτη από τις πνοές τέχνης, «ο εθελοντισμός και η προσφορά δημιουργούν πολύ όμορφα συναισθήματα. Νιώθεις απίστευτη πληρότητα μέσα απ' αυτά, χωρίς άγχος, χωρίς ζητούμενα εγωιστικά...χωρίς να περιμένεις ανταπόδοση. Στον εθελοντισμό ο καθένας δίνει αυτό που μπορεί, όταν μπορεί και για όσο μπορεί.»





13 σχόλια:

  1. Πράγματι.. οταν προσφερεις...εστω και το παραμικρό...Οπως γραφει η ΒΙΛΛΙΏΤΗ μας...ειναι πραξεις ζωής..... πολύ ομορφες οι πεταλούδες της προσφορας σου..φιλια.. πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι πεταλούδες σου.... όπως και η προσφορά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο!!! Πολυ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανες οι πεταλούδες σου, Αναστασία! Πολύ ωραία η προσφορά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφες Αναστασία μου...όπως λέει και η Ρούλα μας...χαχα. Να'σαι καλά κορίτσι για την προσφορά σου. Έτσι τον νιώθω εγώ τον εθελοντισμό...χαίρομαι που συμφωνούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν προσφέρουμε...περισσότερα είναι αυτά που παίρνουμε...γεμίζει η ψυχή μας...Αναστασία τα δώρα σου είναι πολύ όμορφα!!!..Μπράβο σου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αισθάνομαι τόσο "χρήσιμη"!!!!! Ό,τι προσφέρουμε εθελοντικά είναι ένα "συν" στη ζωή μας. Μπράβο Αναστασία μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι πεταλούδες σου Αναστασία μου και για πολύ καλό σκοπό!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Είμαι σίγουρη πως δε θα μείνουν και πολλή ώρα στον πάγκο!Και πολύ όμορφο θέμα οι πεταλουδίτσες!!!Πολλά πολλά μπράβο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί όμορφες οι δημιουργίες σου και τί όμορφη κίνηση!! Φαντάζομαι πως θα σε δω στα εγκαίνια της έκθεσης την Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έστειλα κι εγώ, έχω χάσει το...λογαριασμό σε πόσα μπαζάρ έστειλα, ο άνδρας μου έχει βαρεθεί να με πηγαίνει στο ταχυδρομείο.Η πεταλούδα σου υπέροχη και τόσο γλυκό σαν θέμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα!οι πεταλουδες σου υπεροχες...πολλλα συγχαρητηρια για ην συμετοχη σου στο παζαρι.Σου ευχομαι ολοψυχα καλα Χριστουγεννα με πολυ αγαπη και υγεια!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή