Αναγνώστες

12.13.2011

Ανταλλαγή δώρων,καρτούλες και δωράκια!!!


 Συμμετέχω κι εγώ στην ανταλλαγή δώρων που προτάθηκε από τη Ρένα http://diaheiros.blogspot.com/ Κάτια http://justcreativemoments.blogspot.com/ και  Μαρία http://scrapmaria.blogspot.com/ με ένα κόσμημα κρεμαστό φτιαγμένο με ντίζα, χαντρούλες και ροδέλες. (Ναι! αυτές που χρησιμοποιούμε όταν σφίγγουμε τις βίδες!)

Μόλις χθές έλαβα την καρτούλα και το δωράκι της ΚΑΤΙΑΣ από το  http://starsandicicles.blogspot.com/ για τη συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι του Stars and icicles και την ευχαριστώ πολύ.
 Ο φάκελος της ΡΕΝΑΣ  http://diaheiros.blogspot.com/ είχε μια πανέμορφη  Χριστουγεννιάτικη κάρτα από τα Αλλουμινοκαπάκια, δώρο σε όσους έλαβαν μέρος στην πρό(σ)κληση της κρεμάστρας…
Ευχαριστώ  και τη Σοφία από το ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΜΑhttp://xeiropoihma.blogspot.com/ που με τίμησε με το βραβείο για blogs μικρότερα από τους 200 αναγνώστες!
Κι εγώ με τη σειρά μου το χαρίζω στους:
ΓΙΑΟΥΡΤΟΠΟΤΑΜΟΣ  http://hey-psit.blogspot.com/

 Ζητώ συγγνώμη απ΄όλους για το ό,τι καθυστερώ στις απαντήσεις μου και για το ό,τι πολλές φορές δεν αφήνω σχόλια στις αναρτήσεις σας. Πάντα παρακολουθώ την κίνηση στο αγαπημένο μας χωριό, αλλά δεν έχω χρόνο...
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!


21 σχόλια:

  1. Αναστασία μου χαίρομαι πάρα πολύ που με επέλεξες για το βραβείο !!! Είναι μεγάλη τιμή για μένα! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Είμαι σίγουρη πως όποια κληρωθεί να πάρει το σετ που έφτιαξες θα είναι πολύ τυχερή!! Είναι πολύ μοντέρνο κ όμορφο! Φιλάκια καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΕΤ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναστασία μου καλημέρα,
    πέρασα από το σπιτάκι σου για να σου πω, πόσο πολύ μου αρέσει το κολιέ και τα σκουλαρίκια που στέλνεις στην ανταλλαγή δώρων των κοριτσιών. Είναι πραγματικά πολύ πολύ όμορφα!!!
    Σε χαιρετώ, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΕΤ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΦΟΡΕΤΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε καταλαβαίνω Αναστασία μου με την έλλειψη χρόνου!!!Τα δωράκια σου πανέμορφα!!!!Τυχερή όποια τα πάρει!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σετάκι σου για την ανταλλαγή είναι ειλικρινά υπέροχο!!! Άκου ροδέλες.... τι απίθανη έμπνευση... είναι ακριβώς το στιλ που μου αρέσει, μπράβο
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο είναι το σετάκι σου!!! Και χαίρομαι που η ανταλλαγή δώρων μας έφερε κοντά!!! Σ'ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοριτσι νασαι καλα..χαιρομαι για το παρον σου στην ανταλαγη δωρων..υπεροχη δουλεια με πολυ ωραια υλικα...να χαρεις και τα υπεροχα δωρακια σου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχο το σετακι που ετοιμασες για την ανταλλαγη.Τα δωρακια που πηρες πολυ ομορφα ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θαυμάσιο το σετάκι,το θαύμασα και στη Ρένα!
    Μου αρέσει ιδιαίτερα,που έχει κορδονάκι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι ένα πολύ όμορφο σετ ευκολοφόρετο και φρέσκο!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήρθα να πάρω το βραβείο μου και να σε ευχαριστήσω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ έξυπνη σκέψη να χρησιμοποιήσεις αυτές τις ροδέλες για τις βίδες!!! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναστασία μου Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου για την γιορτή σου!!!!καλά χριστούγεννα και καλή χρονιά!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το δωράκι ανταλλαγής , πανέμορφο και με απλά υλικά!!! μου άρεσε ιδιαιτέρως!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναστασία καλή χρονιά και χρόνια πολλά!!!Καταρχήν εάν κατάλαβα καλά θα ανταλλάξουμε δωράκια μεταξύ μας!!!Χαίρομαι ιδιαιτέρως γιατί είναι πάρα πολύ όμορφο και χρήσιμο το δωράκι σου...Τέλος να σου πω ότι είμαι από Δράμα οπότε είμαστε κοντά και θα βολέψει η ανταλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ!!!!!!!
    ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΙΣ ΜΕ
    http://ihand-madeit.blogspot.com/2011/12/10.html
    ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΤΑΛΛΑΣΗ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ!!!!!!!
    ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αναστασία μου καλή χρονιά!Είσαιη "τυχερή" με την οποία θα ανταλλάξω δώρο(νομίζω...)!Πώς θα γίνει η ανταλλαγή? Έχεις καμιά ιδέα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή