Αναγνώστες

3.12.2011

Ειρήνη, αγάπη, χαμόγελα, ευημερία



Μια δημιουργία μου για την οποία χρησιμοποίησα εργαλεία για το χαλκό, φύλλο και σύρματα χαλκού.

Αρχικά σχεδίασα το περιστέρι, τα φυλλαράκια και τα ρόδια πάνω στο χαλκό και τα έκοψα με το ψαλίδι.

Τα τοποθέτησα πάνω σε φύλλο φελλού (από βιβλιοπωλείο, ή μαγαζιά με είδη ζωγραφικής) για να τα δουλέψω. 

Χρησιμοποίησα την ξύλινη σπάτουλα για να τα ισιώσω και με το άλλο εργαλείο (πλευρά με την μπίλια) πάτησα και σχημάτισα τις γραμμές στα φύλλα, στο περιστέρι, και πιέζοντάς το σχημάτισα και τον καρπό στα ρόδια. Άλλες γραμμές δούλεψα από την μία και άλλες από την άλλη πλευρά των χάλκινων σχεδίων.

Δουλεύοντας με το ίδιο εργαλείο (πλευρά με τη σπάτουλα), με κυκλικές κινήσεις και πιέζοντας ελαφρώς, έδωσα ένα φούσκωμα στο περιστέρι και τα ρόδια.


Χρησιμοποίησα το θερμοκολλητικό πιστολάκι σιλικόνης για να τα κολλήσω πάνω στο χοντρό σύρμα χαλκού, αφού του έδωσα πρώτα το σχήμα που ήθελα. Κατόπιν πρόσθεσα και λεπτότερο σύρμα χαλκού σε περιοχές που ήθελα.



9 σχόλια:

  1. Ειναι πανεμορφο!!! Μου αρεσει πολυ ο χαλκος! Καποια στιγμη θα ηθελα να μαθω αυτη την τεχνικη!!! Να εισαι καλα και παντα τοσο δημιουργικη!
    Την Καλημερα μου :) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! ΗΡΘΕ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΛΗΛΗ ΩΡΑ ΠΑΝΩ ΔΗΛ. ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΦΥΛΛΟ ΧΑΛΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΜΟΥ ΔΩΡΑ!! ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΥΛΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καταπληκτική συνθεση! Παλιά κάναμε με τον αδερφό μου χαλκογραφίες και έχω ακόμα κάποια εργαλεία , αλλά η δουλειά σου είναι πολύ πρωτότυπη! ! Μου αρέσει η αίσθηση της κίνησης που έχει. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/23/2011

    ¨Έστειλα ένα περιστέρι στην επάνω γειτονιά
    την αγάπη να σας φέρει από μιαν ομορφονιά
    Σου το πα μια και δυο και τρεις με άλλους
    δεν μπορείς να συγκριθείς¨

    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ που ήμουν τόσο καιρό και δεν το είδα....;;;;Είναι πραγματικά υπέροχη δημιουργία! Μ'αρέσει ο χαλκός αλλά δεν έχω μάθει ακόμα να το δουλεύω πέρα απο απλά σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ απορώ γιατί δεν το είδα αυτό μέχρι τώρα... Είναι απίστευτα όμορφο!!! Καταπληκτικά δουλεμένο... Περιττό να σου πω ότι θέλω κι αυτό!!!
    χαχαχαχαχα Φιλιάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα δουλεύεις τον χαλκό Αναστασία μου!!!θα μας μάθεις κι εμας!!!τέλειο το έργο σου!!!πανέμορφο!!!φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ομορφη δουλεια.να εισαι καλα ναδημιουργεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή